مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 08:502021-10-19سياسي

دلایل مشکلات موجود در جهان اسلام و راههای مقابله با آن


متأسفانه امروز در جهان اسلام شاهد جنگ و درگیری و خونریزی هستیم؛ به همین دلیل موضوع سی و پنجمین کنفرانس وحدت اسلامی را اتحاد اسلامی، - صلح و پرهیز از تفرقه و تنازع در جهان اسلام قراردادیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمید شهریاری دبیرکل مجمع تقریب در این مراسم ضمن قدردانی از حضور ریاست جمهوری و تبریک به مناسبت میلاد رسول گرامی اکرم(ص) و امام صادق(ع) اظهار کرد: متأسفانه امروز در جهان اسلام شاهد جنگ و درگیری و خونریزی هستیم؛ به همین دلیل موضوع سی و پنجمین کنفرانس وحدت اسلامی را اتحاد اسلامی، صلح و پرهیز از تفرقه و تنازع در جهان اسلام قراردادیم.

وی ادامه داد: استکبار جهانی همواره در تلاش است تا با ایجاد جنگ و خونریزی حضور خود در منطقه را موجه جلوه دهد و به غارت کشورهای اسلامی بپردازد.

دبیرکل مجمع تقریب در ادامه دلایل مشکلات و درگیری های موجود در جهان اسلام را زیر نام برد.

وجود برخی از علمای سرسپرده که زمینه حضور ظالمان در کشورهای اسلامی را فراهم و به عادی سازی روابط با کشورهای اسلامی روی می آورند، وجود اختلافات دامنه دار در کلام و عقاید و مذاهب و جهالت و خیانت برخی از پیروان مذاهب اسلامی که خشونت را ترویج می کنند، فقدان مردم سالاری دینی در برخی کشورها و وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل مشکلات موجود در جهان اسلام و راههای مقابله با آن

دلایل مشکلات موجود در جهان اسلام و راههای مقابله با آن