مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 08:502021-10-19دانش

حضور دانشجویان در دانشگاه مازندران به صورت مرحله ای خواهد بود


فاطمی، معاون آموزشی دانشگاه مازندارن در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا در مورد برگزاری کلاس های دانشجویان مقطع کارشناسی از 15 آبان ماه به صورت حضوری گفت: - معاون آموزشی دانشگاه مازندارن با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا در مورد برگزاری کلاس های دانشجویان از 15 آبان به صورت حضوری گفت: حضور دانشجویان در دانشگاه مازندران به صورت مرحله ای انجام می شود.

فاطمی، معاون آموزشی دانشگاه مازندارن در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا در مورد برگزاری کلاس های دانشجویان مقطع کارشناسی از 15 آبان ماه به صورت حضوری گفت: دانشگاه در حال آماده سازی برای حضور دانشجویان در خوابگاه ها و استفاده از سلف غذای خوری است.

فاطمی اظهار داشت: حضور دانشجویان در دانشگاه مازندران به صورت مرحله ای انجام می شود در مرحله اول دانشجویان تحصیلات تکمیلی و در قدم های بعدی دانشجویان کارشناسی حضور پیدا خواهند کرد.

معاون آموزشی دانشگاه مازندارن ادامه داد: در حال حاضر دانشگاه در حال خدمت رسانی به دانشجویان تحصیلات تکمیلی که پایان نامه دارند است.

وی افزود: دانشجویان تحصیلات تکمیلی که باید پایان نامه ارائه دهند می توانند از امکانات مانند خوابگاه و آزمایشگاه دانشگاه استفاده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دانشجویان در دانشگاه مازندران به صورت مرحله ای خواهد بود

حضور دانشجویان در دانشگاه مازندران به صورت مرحله ای خواهد بود