مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 08:502021-10-19سياسي

واکنش رییس دیوان عدالت به مصوبه عدم اعطای پروانه وکالت به قضات


رییس دیوان عدالت اداری به مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی در خصوص منع کردن کانون های وکلای دادگستری برای دادن مجوز وکالت به قضات واکنش نشان داد.

- ، حجت الاسلام حکمتعلی مظفری، در نطق پیش از دستور جلسه هیأت عمومی، ضمن گرامیداشت هفته وحدت و تبریک به مناسبت میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع)، گفت: وحدت و همبستگی مسلمانان رمز پیروزی در برابر دشمنان است از این رو مسلمانان باید با اتحاد و انسجام تلاش کنند توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

وی به مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی در خصوص منع کردن کانون های وکلای دادگستری برای دادن مجوز وکالت به قضات اشاره کرد و گفت: انتظاری که از مجلس شورای اسلامی به عنوان یک نهاد قانون گذار داریم این است که در تصمیمات خود کارشناسی مبتنی بر آسیب شناسی و انجام کار اقناعی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

مظفری محور همه تصمیمات را قانون دانست و افزود: اگر رتبه بندی در خصوص قانون مداری صورت گیرد قوه قضاییه و مخصوصاً قضات دستگاه قضا، در بالاترین رتبه قانون مداری قرار می گیرند چرا که خود را مدافع قانون می دانند و قلمی که می زنند بر اساس قانون است و به حرمت قانون و قانون مداری و جایگاه واضعان قانون، برای تصمیمات و جایگاه مجلس شورای اسلامی احترام قائل هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس دیوان عدالت به مصوبه عدم اعطای پروانه وکالت به قضات

واکنش رییس دیوان عدالت به مصوبه عدم اعطای پروانه وکالت به قضات