مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 08:502021-10-19دانش

آغاز نام نویسی پذیرفته شدگان آزمون ارشد از اول آبان/اعلام جزییات ثبت نام


پذیرفته شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 از اول آبان ماه سال جاری می توانند برای ثبت نام به دانشگاه مجل پذیرش خود مراجعه کنند.

- پذیرفته شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 از اول آبان ماه سال جاری می توانند برای ثبت نام به دانشگاه مجل پذیرش خود مراجعه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پذیرفته شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 می توانند نتایج نهایی آزمون خود را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور مشاهده کنند.

متقاضیانی که هم در ردیف پذیرفته شدگان یکی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار می گیرند توجه داشته باشند که منحصراً می توانند در یکی از کدرشته محل های قبولی ثبت نام کنند و به عبارتی مجاز به ثبت نام در هر دو محل قبولی نمی باشند در غیر این صورت مطابق ضوابط با آنها رفتار خواهد شد.

پذیرفته شدگان آزمون فوق می توانند برای کسب اطلاعات درخصوص تاریخ، نحوه و مدارک لازم برای ثبت نام از تاریخ یک آبان ماه جاری به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند.

درصورت عدم اعلام برنامه زمانی ثبت نام از سوی دانشگاه ها و موسسات پذیرفته شدگان از تاریخ 4 و 5 آبان برای ثبت نام به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه محل قبولی مراجعه نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نام نویسی پذیرفته شدگان آزمون ارشد از اول آبان/اعلام جزییات ثبت نام

آغاز نام نویسی پذیرفته شدگان آزمون ارشد از اول آبان/اعلام جزییات ثبت نام