مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 08:452021-10-19پزشكي

ثبت بالاترین رکورد ابتلای روزانه به کرونا در نیوزیلند


با گسترش سویه مسری دلتای کروناویروس در اوکلند، بزرگترین شهرنیوزیلند، این کشور امروز (سه شنبه) بالاترین تعداد موارد ابتلای روزانه به کووید19 را از زمان شروع همه گیری این بیماری به ثبت رسانده است.

- با گسترش سویه مسری دلتای کروناویروس در اوکلند، بزرگترین شهرنیوزیلند، این کشور امروز (سه شنبه) بالاترین تعداد موارد ابتلای روزانه به کووید19 را از زمان شروع همه گیری این بیماری به ثبت رسانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نیوزیلند امروز 94 مورد جدید ابتلا به کووید -19 را گزارش کرده که 87 مورد از آنها در اوکلند بوده و تعداد کل موارد ابتلا در موج فعلی شیوع این بیماری را به 2099 نفر رسانده است.

بر اساس آمارهای رسمی، در مجموع 28 نفر بر اثر ابتلا به کووید19 در این کشور جان خود را از دست داده و 38 تن نیز بر اثر ابتلا به این بیماری در بیمارستان ها بستری شده اند.

همچنین مجموع مبتلایان به کرونا در این کشور از زمان آغاز همه گیری 5153 نفر ثبت شده است.

نیوزیلند به رغم محدودیت های کرونایی و بسته بودن مرزهای این کشور در تلاش برای مهار شیوع سویه مسری دلتا در سراسر اوکلند و مناطق مجاور آن است.

بر اساس گزارش ها، حدود 1.

7 میلیون نفر از ساکنان اوکلند همچنان با محدودیت های شدید کرونایی در این شهر روبرو هستند اگرچه این امر مانع از گسترش شیوع این ویروس در این شهر نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بالاترین رکورد ابتلای روزانه به کرونا در نیوزیلند

ثبت بالاترین رکورد ابتلای روزانه به کرونا در نیوزیلند