مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 08:352021-10-19سياسي

مدرک گرایی آفت بزرگ برای جامعه طلبه گی است


مدرک گرایی یکی از مشکلات و گرفتاری های جامعه است و زمانی که علم کافی برای پاسخگویی به سوالات و نیازهای جامعه وجود نداشته باشد مدرک ارزشی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام والمسلیمن عبدالرضا پورذهبی در همایش طلاب علوم دینی شهرستان سقز که به مناسبت خوبی یاد بگیرند تا بتوانند در زمان ارائه بهترین خروجی را در پاسخگویی به مسائل روز جامعه داشته باشند.

حجت الاسلام پورذهبی حلم را از دیگر نکات مهم دانست و خاطرنشان کرد: شبهات را باید با علم پاسخ دهیم، طلبه ها اصل علم را یاد بگیرند و به نحو مطلوب به جامعه ارائه کنند.

وی قتل و کشتار مسلمانان در جهان را محکوم کرد و گفت: امروزه مشکل دنیای اسلام با داعش، طالبان و القائده همین حلم است چراکه انسان عارف، متین و شریف هرگز طالب مرگ و خون ریختن دیگران نمی شود! حجت الاسلام پورذهبی خطاب به طلاب با بیان اینکه در برخورد با شاگردان باید متواضع باشید و هرگز کسی را تحقیر نکنید، اظهار کرد: شاگردان نیز در کلاس باید نظم و ادب را رعایت کرده و برای استادشان حرمت به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: همه دغدغه های مطرح شده در این جلسه از جمله استاندارد نبودن سوالات امتحانات و مشکل بیمه را یادداشت کرده و هر کدام که قابل حل باشد را با همکاری مدیر مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرک گرایی آفت بزرگ برای جامعه طلبه گی است

مدرک گرایی آفت بزرگ برای جامعه طلبه گی است