مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 08:352021-10-19سياسي

واگذاری 88 ملک شهرداری با مصوبه شورای پنجم/ توجه به نقش زنان در پست های مدیریتی


عضو شورای شهر تهران با اشاره به واگذاری 88 ملک شهرداری با مصوبه شورای پنجم گفت:شورای پنجم همیشه مصوبه ای که منجر به واگذاتری املاک شد را به عنوان بهترین کارکرد خود معرفی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر با اشاره به واگذاری 88 ملک شهرداری با مصوبه شورای پنجم  اظهار داشت: شورای پنجم همیشه این مصوبه را به عنوان بهترین کارکرد خود معرفی کرده و برای ساماندهی موضوع واگذاری املاک در شهرداری تهران  در 19 تیر ماه سال 1400 آن را تصویب کرد.

  وی افزود: در این مصوبه به غیر از اینکه شهرداری را به برخی اقدامات مکلف کرده، لیستی پیوست شده که مشمول 86 ملک است و یک لیست 86 ردیفی پیوست کردند که 60 مورد از این املاک تمدید بهره برداری شده و 26 مورد را واگذاری جدید کردند.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: با استناد تبصره پنج ماده 55 قانون شهرداری ها اعلام کردند شورا باید  مجوز بهره برداری و واگذاری بدهد و به همین دلیل شهرداری لایحه داده و تصویب کرده اند.

آقای زاکانی همان روزهای اول که آمدند نامه زدند که  واگذاری املاک شهرداری فعلا متوقف شود.

  امانی اضافه کرد: شخصا با کاری که آقای زاکانی کردند موافقم و کار درستی است اما اگر این مصوبه و لیست 86 ردیفی نیاز به اصلاح و یا حتی لغو این مصوبه دارد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 88 ملک شهرداری با مصوبه شورای پنجم/ توجه به نقش زنان در پست های مدیریتی

واگذاری 88 ملک شهرداری با مصوبه شورای پنجم/ توجه به نقش زنان در پست های مدیریتی