مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 08:352021-10-19سياسي

حکم 4 شهردار جدید استان بوشهر اعطا شد


استاندار بوشهر احکام علی زبردستیان شهردار تنگ ارم، سجاد ستوده منش شهردار شبانکاره، عباس مرادی شهردار بردستان و محمد حجی شهردار بندر ریگ را به ایشان اعطا کرد.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر احکام علی زبردستیان شهردار تنگ ارم، سجاد ستوده منش شهردار شبانکاره، عباس مرادی شهردار بردستان و محمد حجی شهردار بندر ریگ را به ایشان اعطا کرد.

احمد محمدی زاده در نشست با اعضا شورای اسلامی استان بوشهر، عضویت در شوراهای شهر و روستاها را بهترین فرصت خدمت به مردم ذکر کرد و اظهار کرد: قبول مسئولیت استانداری بوشهر توسط بنده فقط و فقط با هدف خدمت به مردم بود چرا که در طول 40 سال از نزدیک جانفشانی و ایثاگری مردم را دیده بودم.

وی با بیان اینکه نوکری مردم بهترین فرصت خدمت است، اضافه کرد: هم اکنون کشور درگیر جنگ اقتصادی همه جانبه است و در این جنگ هم با همت مردم پیروز خواهیم شد.

استاندار بوشهر بیان کرد: اختلافات شورا و شهرداری و تخلفات مالی دو آسیب بزرگ در مدیریت شهری بوده که مشروعیت مدیریت شوراها و شهرداری ها را زیر سوال برده است.

محمدی زاده با تاکید بر اتحاد و انسجام شورا و شهرداری برای خدمت به مردم گفت: شوراها ضمن دقت لازم برای انتخاب شهردار و رای اعتماد به شهردار منتخب، در معرفی شهرداران باقی مانده در شهرهای مختلف استان تسریع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم 4 شهردار جدید استان بوشهر اعطا شد

حکم 4 شهردار جدید استان بوشهر اعطا شد