مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 08:352021-10-19سياسي

معاون بین الملل حماس: ثمره وحدت امت اسلامی اخراج آمریکا و صهیونیسم از منطقه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، خلیل الحیه معاون بین الملل حماس در سی و پنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که صبح امروز سه شنبه 27 مهر ماه به صورت مجازی در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، - خلیل الحیه با بیان اینکه ثبات و آرامش در منطقه تنها با وحدت میسر است، گفت: نتیجه این وحدت اخراج کامل اسراییل و آمریکا از منطقه خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، خلیل الحیه معاون بین الملل حماس در سی و پنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که صبح امروز سه شنبه 27 مهر ماه به صورت مجازی در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار داشت: علمای اسلام زحمت بسیاری برای وحدت اسلامی کشیده اند از جمله مرحوم آیت الله تسخیری که در راستای ایجاد وحدت اسلامی بسیار تلاش کرد.

معاون بین الملل حماس با اشاره به تفرقه و نزاع امت اسلامی، عنوان کرد: امروز امت اسلامی در حالت تفرقه و نزاع به سر می برد و دشمنان همواره تلاش می کنند تا بین امت اسلامی جنگ راه بیاندازند و ظلم و طغیان را در منطقه گسترش دهند.

وی با بیان اینکه مسلمانان مشترکات بسیاری با یکدیگر دارند و این مشترکات می تواند عامل وحدت امت اسلامی به شمار آید، تصریح کرد: همه مسلمانان قرآن و پیامبر اکرم (ص) را قبول دارند بر این اساس ضرورت دارد که امت اسلامی بر اساس این مشترکات با یکدیگر وحدت داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون بین الملل حماس: ثمره وحدت امت اسلامی اخراج آمریکا و صهیونیسم از منطقه است

معاون بین الملل حماس: ثمره وحدت امت اسلامی اخراج آمریکا و صهیونیسم از منطقه است