مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 08:302021-10-19سياسي

اراک باید برای کودکان دوست داشتنی باشد


سخنگوی شورای شهر اراک با بیان اینکه شورای شهر اراک به موضوع شهر دوستدار کودک ورود کرده است، گفت: شهر اراک باید برای کودکان دوست داشتنی باشد و شهروندان باید این مهم را مطالبه کنند.

- ایسنا/مرکزی سخنگوی شورای شهر اراک با بیان اینکه شورای شهر اراک به موضوع شهر دوستدار کودک ورود کرده است، گفت: شهر اراک باید برای کودکان دوست داشتنی باشد و شهروندان باید این مهم را مطالبه کنند.

عباس خسروانی 27 مهرماه در جشن 800 شکوفه امید رویان، با اشاره به فرا رسیدن روز اراک و سالروز صدرات امیرکبیر در روز 28 مهرماه، اظهار کرد: مسئله جمعیت در کشور بسیار مهم و استراتژیک است و خانواده های حاضر در این مراسم در واقع سفیر جمعیت هستند.

وی با بیان اینکه وضعیت جمعیت در ایران بغرنج و نرخ باروری رو به کاهش است، گفت: این شرایط خسارت مادی و معنوی را در آینده به همراه دارد و به لحاظ اقتصادی نرخ تولید را کاهش می دهد و به لحاظ معنوی، خانواده را تحت تاثیر قرار خواهد داد و اگر با این نرخ باروری پیش برویم نهاد خانواده دچار مشکلات اساسی می شود.

خسروانی تصریح کرد: در بحث باروری، برخی خانواده ها به دنبال فرزندآوری نیستند و باید به لحاظ فرهنگی این مسئله واکاوی شود، در این دیدگاه، عمده مسئله مباحث اقتصادی عنوان می شود، اما با ارزیابی های بسیار متوجه خواهیم شد که اغلب خان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراک باید برای کودکان دوست داشتنی باشد

اراک باید برای کودکان دوست داشتنی باشد