مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 08:302021-10-19پزشكي

کرونا در البرز همچنان جان می گیرد/618 بیمار تحت مراقبت هستند


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: طی یک روز گذشته آمار بستری های کرونا به رقم 618 تن رسید؛ در این یک روز هفت خانواده نیز عزیزان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، شهرام صیادی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت شیوع بیماری با اشاره به اینکه مرکز استان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفته است، گفت: طی یک روز گذشته شاهد بستری 75 بیمار با علائم کووید 19 در مراکز درمانی استان بوده ایم.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه شهروندان در برخی شرایط عادی انگاری دارند و اصول بهداشتی آنطور که انتظار می رود رعایت نمی شود، افزود: با این تفاسیر می توان گفت مجموع کل موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز 74 هزار و 936 نفر است.

صیادی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر تعداد 618 نفر در مراکز درمانی بستری هستند که از این تعداد، ابتلای 300 نفر به بیماری کووید 19، تا این تاریخ قطعی شده است.

وی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته هفت بیمار کووید 19 جان خود را از دست داده اند، یادآور شد: با احتساب این آمار مجموع جان باختگان این بیماری در استان به  6231 نفر رسیده است؛ همچنین از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 68 هزار و 86 نفر از مراکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در البرز همچنان جان می گیرد/618 بیمار تحت مراقبت هستند

کرونا در البرز همچنان جان می گیرد/618 بیمار تحت مراقبت هستند