مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 08:252021-10-19سياسي

مقتدایی: اجازه داده نشود با جان انسان ها در اصفهان بازی شود


نماینده مردم اصفهان در مجلس طی نامه ای به رییس جمهور تاکید کرد که اجازه داده نشود که با جان انسان ها در اصفهان بازی شود.

- عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، از نامه خود به رییس جمهور، معاون اول رییس جمهور، وزیر نفت، دادستان کل کشور و استاندار اصفهان خبر داد.

وی در این رابطه افزود: نامه بنده درباره موضوع سوخت مازوت در اصفهان و گوگرد ناشی از آن و سایر آلاینده ها، خسارت های جانی و تبعات بهداشتی حاصل از آن است که از مسئولان مربوطه خواسته ایم که  اجازه داده نشود که با جان انسان ها در اصفهان بازی شود.

پیرو دادنامه شماره 9209973760200964 مبنی بر آلاینده بودن نیروگاه مذکور و همچنین نامه شماره م/6/12/پ دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان خطاب به رییس کل دادگستری استان و مکاتبات انجام گرفته با معاون اول وقت قوه قضاییه، مبنی بر خسارتهای جانی و بهداشتی و همچنین مکاتباتی که نشان می دهد اطلاعات غلط توسط برخی متولیان و ذینفعان بگونه ای ارائه شده که مصرف مازوت در اصفهان را، گویی به عنوان یک موضوع ساده مورد توجه قرار داده اند و نه به عنوان یک موضوعی که دهها و بلکه صدها نفر از مردم را مورد آسیب جدی قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقتدایی: اجازه داده نشود با جان انسان ها در اصفهان بازی شود

مقتدایی: اجازه داده نشود با جان انسان ها در اصفهان بازی شود