مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 08:252021-10-19سياسي

هیچ کدام از اعضا در انتصابات فشار نیاوردند/ اهل کار سلیقه ای نیستم


علی رغم اختلاف سلیقه ها هیچیک از اعضای شورای شهر برای انتصابات فشار نیاوردند و ما پیشنهادات آنها را به کانون ارزیابی منتقل کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در جلسه صحن شورا با تبریک هفته وحدت و میلاد حضرت رسول (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: ما همه مان در جهت اهداف بعثت و مطلوب خلقت گام های اساسی را بر می داریم و امیدوارم اهداف رسول اسلام با همه وجود محقق کنیم.

وی با اشاره به اینکه پیش آمدن کسالتی باعث شده که روز یکشنبه در جلسه شورای شهر حضور نداشته باشد، به برخی شایعات رسانه ها نسبت به بیماری شهردار انتقاد کرد.

شهردار تهران بابت عدم حضور در جلسه گذشته عذرخواهی کرد و ابراز داشت: در مورد شایعه پراکنی برخی رسانه ها درباره عدم حضور و کسالت بنده نیز باید به آنها بگوییم که ما به دنبال تحول هستیم و موضوعات مهمتری وجود دارد که رسانه ها بخواهند به این موضوع آن هم به خلاف اشاره کنند.

اهل کار سلیقه ای نیستم وی با اشاره به حضور یک ماه و نیمه اش در سمت شهردرا تهران گفت: اساس این بود که در همکاری تام و تمام با شورا قاعده گذاری هایی را انجام دهیم چرا که نه بنده اهل کار سلیقه ای هستم و اقتضای شهر نیز این مسأله را نمی طلبد، بنابراین گام به گام به سمت آینده مطلوب پیش خواهیم رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کدام از اعضا در انتصابات فشار نیاوردند/ اهل کار سلیقه ای نیستم

هیچ کدام از اعضا در انتصابات فشار نیاوردند/ اهل کار سلیقه ای نیستم