مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 08:252021-10-19دانش

تفاهم نامه همکاری دانشگاه صنعتی بیرجند با سازمان اکتشافات معدنی به امضا رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، تفاهم نامه همکاری سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور با دانشگاه صنعتی بیرجند با حضور علیرضا شهیدی، - تفاهم نامه همکاری سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور با دانشگاه صنعتی بیرجند با هدف بهره مندی از تخصص های علمی، پژوهشی و فنی این دانشگاه در توسعه زمین شناسی و اکتشافات معدنی امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، تفاهم نامه همکاری سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور با دانشگاه صنعتی بیرجند با حضور علیرضا شهیدی، معاون وزیر صمت و رییس این سازمان و سید حجت هاشمی، رییس دانشگاه صنعتی بیرجند به امضاء رسید.

این تفاهم نامه به منظور مشارکت، تبادل، بهره مندی از خدمات، تخصص های علمی، پژوهشی و فنی متقابل در امر توسعه زمین شناسی و اکتشافات معدنی در کشور، امضا شده است.

برگزاری نشست های مشترک علمی و سمینار های تخصصی کارشناسان و گسترش تبادلات علمی و پژوهشی میان طرفین در راستای تعمیق و توسعه همکاری های فعال و مؤثر بین سازمان و دانشگاه، تبادل داده ها، اطلاعات، اسناد و مدارک علمی -پژوهشی منتشر شده در پروژه های مشترک در چارچوب ضوابط و مقررات، بهره گیری از امکانات سخت افزاری، نرم افزاری، کتابخانه ای، کارگاهی و آزمایشگاهی طرفین در مورد پروژه های مشترک در چارچوب ضوابط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری دانشگاه صنعتی بیرجند با سازمان اکتشافات معدنی به امضا رسید

تفاهم نامه همکاری دانشگاه صنعتی بیرجند با سازمان اکتشافات معدنی به امضا رسید