مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 08:252021-10-19سياسي

چمران: امیدوارم در مسیر وحدت گام برداریم


ریاست شورای شهر تهران ضمن تبریک ولادت پیامبر اسلام تاکید کرد: هفته وحدت ایامی برای یکپارچگی بین فرق اسلامی و رسیدن به هدف غایی پیامبر اسلام که همانا برقراری صلح است، - ریاست شورای شهر تهران ضمن تبریک ولادت پیامبر اسلام تاکید کرد: هفته وحدت ایامی برای یکپارچگی بین فرق اسلامی و رسیدن به هدف غایی پیامبر اسلام که همانا برقراری صلح است، خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی چمران در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران گفت: فرارسیدن هفته وحدت، ایام پرفروغ میلاد مبارک پیامبر اسلام را خدمت همه مردم تبریک می گویم.

ان شاء الله که از برکات این ایام که آغاز هفته وحدت است به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود: وقتی مدعی هستیم که بین همه فرق اسلامی وحدت را برگزار می کنیم، قاعدتا بین خودمان و در یک جمع کوچک نیز باید وحدت و برادری به خوبی برقرار باشد تا به هدف عالیه اسلام برسیم.

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: امیدوارم در مسیر وحدت گام برداریم و توطئه دشمنان در وحدت شکنی و ایجاد تفرقه را که در شیعه انگلیسی و داعش مدعی اسلام می بینید خنثی کنیم.

وی تاکید کرد: داعش مدعی به اسلام که وحشیانه ترین حرکت ها را به نام دین اسلام انجام می دهد همه برای تفرقه افکنی و وحدت شکنی از اسلام هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمران: امیدوارم در مسیر وحدت گام برداریم

چمران: امیدوارم در مسیر وحدت گام برداریم