مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 08:152021-10-19بين الملل

حزب الله لبنان چگونه فتنه اخیر «سمیر جعجع» را خنثی کرد؟


یک روزنامه لبنانی با انتشار یادداشتی به بررسی چگونگی موفقیت حزب الله لبنان در خنثی سازی فتنه سازمان دهی شده آمریکایی و صهیونیستی در«الطیونه» و تحمیل شکستی سه جانبه بر رییس حزب القوات اللبنانیه پرداخت.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هواداران حزب الله و جنبش امل پنجشنبه پیش در اعتراض به عملکرد بد طارق بیطار بازپرس پرونده انفجار بندر بیروت به خیابان ها آمده بودند و به شکل مسالمت آمیز تجمع خود را شکل دادند که به یکباره با تیراندازی افراد ناشناس از بالای پشت بام ها مواجه شدند.

نیروهای امنیتی می دانند، چگونه کمین بگذارند و برای استفاده از سلاح تک تیراندازی و سنگرگیری حرفه ای و رزمی در ساختمانهای مشرف به مسیری که تظاهرات صورت می گرفت، آموزش دیده اند .

نگارنده در ادامه در شرح ماوقع آن روز می نویسد که گروه های مسلح وابسته به القوات اللبنانیه، منطقه را به میدان جنگی تبدیل  کردند و طی آن، تظاهرات کنندگان را یکی یکی شکار می کردند، گویی که آن ها در یک میدان تیر هستند.

رهبران حزب القوات و در مقدمه آن ها، سمیر جعجع زمانی که ادعا کردند که از مسیحیان در مواجهه با 7 می کوچک دفاع کرده اند؛ مسئولیت این قتل عام را بر عهده گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله لبنان چگونه فتنه اخیر «سمیر جعجع» را خنثی کرد؟

حزب الله لبنان چگونه فتنه اخیر «سمیر جعجع» را خنثی کرد؟