مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 08:152021-10-19اجتماعي

70 درصد دانش آموزان ابهر واکسینه شده اند


رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: تاکنون 70 درصد دانش آموزان ابهر واکسینه شده اند و امیدواریم در مدت باقیمانده کار واکسیناسیون به پایان برسد.

- ایسنا/زنجان رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: تاکنون 70 درصد دانش آموزان ابهر واکسینه شده اند و امیدواریم در مدت باقیمانده کار واکسیناسیون به پایان برسد.

محمدحسین شریفی ظهر امروز (27 مهرماه) در نشست با مدیران سما دانشگاه آزاد اسلامی ابهر، با بیان اینکه مدارس با جمعیت کمتر از 300 نفر دانش آموز از اول آبان ماه بازگشایی می شوند، اظهار کرد: مدارس بالای 300 نفر نیز از نیمه دوم آبان به صورت ترکیبی بازگشایی خواهند شد.

وی شرط تشکیل کلاس های حضوری را واکسیناسیون دانش آموزان و معلمان خواند و افزود: شهرستان ابهر بین مناطق چهارده گانه آموزش و پرورش استان زنجان با 98 درصد واکسیناسیون معلمان و کادر آموزشی، رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

این مسئول، با یادآوری اینکه بیش از 70 درصد دانش آموزان ساکن در شهرستان ابهر واکسینه شده اند، اضافه کرد: امیدواریم در مدت باقی مانده با استقرار اکیپ های واکسیناسیون در مدارس و استقبال دانش آموزان کار واکسیناسیون به پایان برسد تا کار آموزش با حفظ سلامت افراد دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد دانش آموزان ابهر واکسینه شده اند

70 درصد دانش آموزان ابهر واکسینه شده اند