مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 08:102021-10-19بين الملل

دیدار رییس هیات قطری بازسازی غزه با السنوار


رییس کمیته قطری بازسازی غزه با هیات حماس در نوار غزه به ریاست یحیی السنوار دیدار و درباره آخرین تحولات مساله فلسطین و تثبیت آتش بس گفتگو کرد.

- رییس کمیته قطری بازسازی غزه با هیات حماس در نوار غزه به ریاست یحیی السنوار دیدار و درباره آخرین تحولات مساله فلسطین و تثبیت آتش بس گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری سما ی فلسطین، محمد العمادی، رییس کمیته قطری بازسازی غزه در دیدار با هیات حماس در نوار غزه به ریاست یحیی السنوار شرایط سیاسی موجود و تحولات اوضاع در فلسطین را بررسی کرده و نسبت به برقراری ثبات در تمامی مناطق فلسطینی به شدت ابراز امیدواری کرد.

همچنین رییس کمیته قطری بازسازی غزه تاکید کرد: قطر همراه با تمامی طرف ها تلاش گسترده ای برای تضمین تثبیت آتش بس و عدم تکرار تنش ها انجام می دهد و بر استمرار حمایت ها از فلسطینی ها در تمامی سطوح و با همکاری با طرف های مختلف تاکید دارد.

السنوار نیز در این دیدار ضمن پرداختن به آخرین تحولات گفتگوهای اخیر با طرف مصری و سایر طرف ها درباره تثبیت آتش بس و لغو محاصره نوار غزه و نیز پیامدهای خطرناک استمرار این محاصره برای ساکنان غزه، تاکید کرد همه گروه های ملی درباره لزوم اجرای توافقنامه ها، بازگشایی گذرگاه ها و ارائه امکانات لازم در تمامی سطوح اتفاق نظر دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس هیات قطری بازسازی غزه با السنوار

دیدار رییس هیات قطری بازسازی غزه با السنوار