مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 08:102021-10-19دانش

دانشگاه گیلان؛ میزبان نخستین همایش دوسالانه بین المللی ایران شناسی در جهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، نخستین همایش دوسالانه بین المللی ایران شناسی در جهان به صورت وبینار چهارشنبه و پنجشنبه 28 و 29 مهرماه 1400 به کوشش مرکز مطالعات ایران، - نخستین همایش دوسالانه بین المللی ایران شناسی در جهان به میزبانی دانشگاه گیلان 28 و 29 مهرماه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، نخستین همایش دوسالانه بین المللی ایران شناسی در جهان به صورت وبینار چهارشنبه و پنجشنبه 28 و 29 مهرماه 1400 به کوشش مرکز مطالعات ایران، بالکان و اروپای مرکزی، دانشگاه گیلان، دانشگاه علامه طباطبایی، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، دانشگاه صوفیه بلغارستان و انجمن ایرانی تاریخ در دانشگاه گیلان برگزار می شود.

گفتنی است، دبیرخانه این همایش بیش از 200 مقاله از پژوهشگران دریافت کرد که از این تعداد، 140 مقاله به تایید داروان علمی همایش رسید که 60 مقاله امتیاز لازم برای سخنرانی در همایش را کسب نمودند که در روز های 28 و 29 مهر ماه ارائه خواهد شد.

مشارکت پژوهشگران از دانشگاه های ایران و دپارتمان های ایران شناسی بلغارستان، رومانی، روسیه، انگلستان، کانادا، ارمنستان، جمهوری آذربایجان، پاکستان، گرجستان و دیگر کشور ها در نخستین همایش دوسالانه بین المللی ایران شناسی در جهان نشان دهنده اهمیت مطالعات ایرانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه گیلان؛ میزبان نخستین همایش دوسالانه بین المللی ایران شناسی در جهان

دانشگاه گیلان؛ میزبان نخستین همایش دوسالانه بین المللی ایران شناسی در جهان