مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 08:052021-10-19سياسي

ضرورت آسیب شناسی و پیشگیری از فساد در شهرداری ها


نماینده ولی فقیه در مازندران آسیب شناسی و دلایل ناکارآمدی شورا و شهرداری و راهکارهای پیشگیری از فساد را در این نهاد مردمی ضروری دانست.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی پیش ازظهر سه شنبه در نشست با اعضای شورای شهر ساری با گرامیداشت هفته وحدت از اعضای شورا خواست تا از سرنوشت برخی پیشینیان عبرت گیرند و افزود: پایان عزتمندانه مسئله بسیار مهمی است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی باتاکید براینکه پایان عمر مدیریتی و خدمت باید عزتمندانه و آبرومندانه باشد، اظهار داشت: اعضای شورای شهر محصول انتخاب وگزینش شهروندان هستند و باید در خدمت به خلق و مردم و ساختن شهر تلاش کرد.

وی با عنوان اینکه هر یک از اعضای شورا در انتخابات شعارهایی درنظر گرفتند، اظهار داشت: نظارت بر شورا براساس شرح وظیفه و شعارها امری مهم به شمار می رود.

آیت الله لایینی آسیب شناسی شورا و شهرداری را لازم دانست و گفت: باید مشکلات فراروی شهرداری ها بررسی و دلایل نارضایتی تراشی و بروز روزنه های فساد و انحراف را پایش کرد.

امام جمعه ساری همچنین از اعضای شورای شهر خواست تا راهکارهای پیشگیری از فساد و انحراف را در شهرداری ارائه دهند و گفت: اقدامات و راهکارها برای پیشگیری از لغزش در شورا مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت آسیب شناسی و پیشگیری از فساد در شهرداری ها

ضرورت آسیب شناسی و پیشگیری از فساد در شهرداری ها