مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 08:052021-10-19حوادث

دستگیری عامل شهادت مامور نیروی انتظامی آبادان


فرمانده انتظامی شوش از دستگیری عامل شهادت مامور نیروی انتظامی سرگرد مهدی آزمون خبر داد.

- دستگیری عامل شهادت سرگرد "مهدی آزمون" / عکس از ناجا خوزستان ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی شوش از دستگیری عامل شهادت مامور نیروی انتظامی سرگرد "مهدی آزمون" خبر داد.

سرهنگ روح الله یاری زاده اظهار کرد: در پی شهادت مدافع نظم و امنیت سرگرد مهدی آزمون در 16 شهریورماه سال جاری در شهرستان آبادان، از همان لحظات اولیه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خوزستان تلاش های ویژه ای را برای دستگیری عامل این جنایت آغاز کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه ماموران پلیس اطلاعات با کار اطلاعاتی و استفاده از روش های نوین کشف جرم مخفیگاه عاملان این حادثه را در شهرستان شوش شناسایی کردند، افزود: ضمن هماهنگی قضایی، تیم های عملیاتی پلیس متشکل از یگان های انتظامی و تخصصی فرماندهی انتظامی شوش پس از درگیری مسلحانه، یک نفر از اعضای این باند را به هلاکت رساندند و دو نفر دیگر نیز به ضرب گلوله زمین گیر شدند.

فرمانده انتظامی شوش با بیان اینکه در ادامه این عملیات دو نفر دیگر از اعضای این باند دستگیر شدند، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به همراه 5 تیغه خشاب و 101 عدد فشنگ جنگی، یک قبضه سلاح ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل شهادت مامور نیروی انتظامی آبادان

دستگیری عامل شهادت مامور نیروی انتظامی آبادان