مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 08:002021-10-19سياسي

پوابراهیمی: دولت بودجه 1401 را با اصلاحات ساختاری تقدیم مجلس می کند


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به نشست مشترک این کمیسیون با رییس سازمان برنامه و بودجه گفت که در این جلسه درباره دو موضوع نحوه تغییر ماهیت احکام اقتصادی بودجه و تغییر در رسیدگی بودجه در صحن علنی بحث و بررسی صورت گرفت و توافق شد که دولت بودجه 1401 را .

- رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به نشست مشترک این کمیسیون با رییس سازمان برنامه و بودجه گفت که در این جلسه درباره دو موضوع نحوه تغییر ماهیت احکام اقتصادی بودجه و تغییر در رسیدگی بودجه در صحن علنی بحث و بررسی صورت گرفت و توافق شد که دولت بودجه 1401 را با اصلاح ساختار تقدیم مجلس کند.

محمدرضا پورابراهیمی در گفت و گو با ایسنا، در توضیح نشست مشترک شب گذشته کمیسیون اقتصادی با معاونان سازمان برنامه و بودجه گفت: این جلسه برای بررسی احکام اقتصادی بودجه 1401 تشکیل شد خوشبختانه اتفاقات خوبی در سازمان برنامه و بودجه برای تغییر در محتوای بودجه ریزی رخ داده است این تغییر به نحوی است که می تواند مسیر حرکت بودجه ریزی و اصلاح ساختار مورد نظر مورد تاکید مقام معظم رهبری را فراهم کند.

وی افزود: در این نشست محورهای تحولی لایحه بودجه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و توافق شد که کارگروه مشترک قبل از زمان ارائه لایحه بودجه تشکیل شده تا برشهای اقتصادی لایحه مانند احکام مرتبط با حوزه نظام مالیاتی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوابراهیمی: دولت بودجه 1401 را با اصلاحات ساختاری تقدیم مجلس می کند

پوابراهیمی: دولت بودجه 1401 را با اصلاحات ساختاری تقدیم مجلس می کند