مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 08:002021-10-19سياسي

مراسم 13 آبان در آذربایجان غربی برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: مراسم 13 آبان براساس رنگ بندی کرونایی در استان برگزار می شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: مراسم 13 آبان براساس رنگ بندی کرونایی در استان برگزار می شود.

حجت الاسلام آقایی امروز 27 مهرماه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم 13 آبان و هفته وحدت که در سالن جلسات این اداره برگزار شد، افزود: مراسم 13آبان در سطح استان براساس رنگ بندی کرونایی اعلام شده توسط ستاد کرونا استان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار و این مراسم در ارومیه در میدان انقلاب برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، تصریح کرد: منطق انقلاب همان منطق اسلام بوده و با در دست داشتن شعار قرآنی زیر هیچگونه فشار و استکبار نمی رود.

حجت الاسلام آقایی اظهار کرد: از اتفاقات 13 آبان می توان درس رشادت، شهادت ، دلیری و استکبار ستیزی آموخت و این روز نشان دهنده این است که نباید جز خدا به هیچ قدرتی دل بسته و متکی باشیم.

رییس سازمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: 13 آبان نماد اقتدار طلبی و صلابت ملت ایران است که همه ساله کانون توجه دنیا قرار می گیرد و امسال نیز با بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی و رسانه ها هرچه بهتر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم 13 آبان در آذربایجان غربی برگزار می شود

مراسم 13 آبان در آذربایجان غربی برگزار می شود