مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 08:002021-10-19ورزشي

انتقاد پیشکسوت کشتی از گرایی: او عجولانه کشتی می گیرد؛ برعکس برادرش


بهرام مشتاقی مربی و کارشناس کشتی با تمجید از کسب مدال طلای علی اکبر یوسفی در رقابت های جهانی و با ارزش خواند آن به انتقاد از محمدعلی گرایی پرداخت.

- جی پلاس، بهرام مشتاقی در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش در مورد نتایج کشتی در قهرمانی جهان بیان کرد: نمی خواهم ارزش تیم را کم کنم اما اصولاً تیم های ما در مسابقات جهانی بعد از المپیک خوش درخشیدند.

نفرات خوبی در آزاد و فرنگی داریم.

تیم فرنگی بعد از المپیک ریو پوست انداخته و تیم جوان و آینده داری است و فکر می کنم در بازی های المپیک 2024 فرانسه به رکورد ی که در لندن زدیم دست یابیم .

تیم فرنگی منسجم و تازه اول کار است و برای کشور ما افتخار آفرین خواهد بود.

مشتاقی در مورد کسب مدال در سنگین وزن توسط علی اکبر یوسفی گفت: ما در سنگین وزن جهان و المپیک سابق مدال طلا نداشتیم و یک مدال برنز توسط بشیر باباجان زاده داشتیم.

اکنون دو دلاور خوب به نام علی اکبر یوسفی و میرزازاده داریم به نظرم ارزش مدال یوسفی خیلی بالاست و او ستاره ایران در مسابقات جهانی بوده است.

پیشکسوت کشتی فرنگی ایران در مورد اینکه محمد علی گرایی با وجود فن های زیبایی که می زند اما در المپیک و قهرمانی جهان نتوانست به مدال طلا برسد، تصریح کرد: ن با او خیلی صحبت کردم و محمدعلی عجول وار کشتی می گیرد و این دقیقا برعکس برادرش محمدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد پیشکسوت کشتی از گرایی: او عجولانه کشتی می گیرد؛ برعکس برادرش

انتقاد پیشکسوت کشتی از گرایی: او عجولانه کشتی می گیرد؛ برعکس برادرش