مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-19سياسي

اعضای شورای شهر به دنبال سهم خواهی نیستند


عضو شورای شهر تهران نسبت به انتشار برخی اخبار درباره وجود درگیری میان اعضای شورای شهر انتقاد کرد و گفت: اعضا دنبال سهم خواهی نیست و انتشار این اخبار با هدف خاصی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد آخوندی عضو شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به اینکه هدف اصلی شورای ششم خدمت خالصانه و بی منت به مردمی است که از عملکرد عمدتاً سیاسی دوره قبل ناراضی هستند، و انتظار عملکرد دارند، گفت: در این میان شاهدیم که برخی از رسانه هایی که اهداف خاص و سیاسی دارند با هدف مشغول کردن مدیریت شهری اقدام به نشر اخبار کذبی با هدف مشخص می کنند.

وقتی در پایان دوره مدیریت شهری گذشته برای خط خطی کردن کاغذ به نام طرح پول هایی جا به جا شده، این پول ها برای همین روزها نگه داشته شده بود.

وی ادامه داد: خبرهایی منتشر شده درباره حاشیه و درگیری مدیرت شهری که همه می دانند دروغ است اما خواستم بر این نکته تاکید کنم که طبعاً نظرات کارشناسی و اختلاف نظر و بحث های جدی وجود داشته باشد اما به معنی اختلاف و درگیری نیست.

آخوندی افزود: منشأ انتشار این اخبار مشخص است.

وی درباره انتصابات هم ممکن است نظرات مختلفی وجود داشته باشد شورا شهردار را انتخاب کرده و ممکن است ده ها انتصاب داشته باشد، قرار نیست که زاکانی برای هر انتصابی با تک تک اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای شهر به دنبال سهم خواهی نیستند

اعضای شورای شهر به دنبال سهم خواهی نیستند