مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-19حوادث

رفع تصرف 100 میلیاردی از اراضی ملی فومن


رییس اداره منابع طبیعی فومن، از رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان فومن خبر داد و خاطرنشان کرد: ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فومن 5000 مترمربع از اراضی منابع طبیعی را در منطقه شلش دره آلیان از یک متصرف پس گرفتند.

- ایسنا/گیلان رییس اداره منابع طبیعی فومن، از رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان فومن خبر داد و خاطرنشان کرد: ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فومن 5000 مترمربع از اراضی منابع طبیعی را در منطقه شلش دره آلیان از یک متصرف پس گرفتند.

علی داودی در گفت وگو با ایسنا، از کشف چوب آلات جنگلی قاچاق خبر داد و اظهار کرد: به دنبال گشت شبانه نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فومن، تعداد 34 اصله چوب آلات غیر مجاز از نوع توسکا در منطقه قلعه رودخان کشف و ضبط شد.

وی از توقیف خودروی نیسان حامل چوب آلات قاچاق جنگلی به میزان یک استر هیزم خبر داد و افزود: چوب آلات مکشوفه از گونه اوجا بوده که به جهت تشکیل پرونده قضایی به همراه خودرو در بازداشت می باشند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فومن اضافه کرد: مامورین یگان حفاظت این اداره موفق به توقیف کامیون بنز حامل چوب آلات جنگلی به میزان دو استر هیزم از گونه ممرز در محل پاسگاه ایست بازرسی شرکت نئوپان فومن شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 100 میلیاردی از اراضی ملی فومن

رفع تصرف 100 میلیاردی از اراضی ملی فومن