مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-19پزشكي

33.7 درصد زنان همدان اضافه وزن دارند


یک مدرس دانشکده پرستاری و مامایی همدان گفت: براساس شاخص توده بدنی 33.

7 درصد زنان همدان دارای اضافه وزن و 15.

8 درصد چاق هستند.

- مرضیه اتوگرا در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به هفته ملی سلامت بانوان ایرانی اظهار کرد: سبک ترکیبی از الگوهای رفتاری و عادات فردی در زندگی شامل تغذیه، تحرک بدنی، استرس، مصرف دخانیات و کیفیت خواب بوده که در پی اجتماعی شدن بوجود آمده است.

وی با بیان اینکه در هر سبک زندگی، فرهنگ، طرز تفکر، هویت و نگرش های مختلفی وجود دارد که در آن افراد، الگوهای رفتاری مشخصی را دنبال می کنند افزود: نوع تصمیمات و انتخاب هایی که هر فرد در زندگی اتخاذ می کند با سبک زندگی اش ارتباط دارد.

این مدرس دانشکده پرستاری و مامایی با تاکید بر اینکه سبک زندگی حاصل انتخاب ها، شانس و منابعی است که در طول زندگی پیش روی فرد قرار می گیرند گفت: یکی از مهم ترین عوامل تأثیرگذار برای داشتن سبک زندگی سالم، شرایط محیطی است؛ یعنی شرایط فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ای که فرد در آن زندگی می کند.

وی با بیان اینکه عادت به انجام کارهای مفید و سالم و دوری از عاداتی که برای سلامت انسان مضر است پیام آور یک سبک زندگی سالم است افزود: سبک زندگی سالم از سه جنبه فردی، محیطی و رابطه ی فرد با محیط پیرامونی مورد بررسی قرار می گیرد که در واقع فرد با انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33.7 درصد زنان همدان اضافه وزن دارند

33.7 درصد زنان همدان اضافه وزن دارند