مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-19سياسي

رونمایی از کتیبه هنری «قدرت اسلام»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمود متوسل مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) در این مراسم عنوان کرد: خیابان، - کتیبه هنری قدرت اسلام همزمان با نهم ربیع الاول در ایوان انتظار میدان، ولی عصر (عج) پایتخت رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمود متوسل مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) در این مراسم عنوان کرد: خیابان، ولی عصر (عج) تهران باید در قالب های تصویری، خطاطی و سایر هنر های سمعی و بصری، میعادگاه عاشقان امام عصر (عج) شود و به عنوان یک الگو به سایر نقاط کشور توسعه پیدا کند.

حجت الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز در این مراسم گفت: اسلام بهترین دین برای مدیریت فرد و جامعه است.

دین اسلام دارای کارنامه و برنامه است که وجود حضرت محمد مصطفی (ص) و همچنین وجود احادیث و روایات از امامان که دریایی از معارف است، از کارنامه و برنامه های دین مبین اسلام است.

وی با اشاره به رونمایی از کتیبه قدرت اسلام گفت: کار بسیار ارزشمندی است و باید ساعت ها به این کتیبه زیبا نگریست.

در این کتیبه 35 رویداد مهم از جمله قبل، حین و بعد تولد حضرت مهدی (عج) و همچنین غیبت صغری و کبری و دوران غیبت و ظهور به تصویر کشیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتیبه هنری «قدرت اسلام»

رونمایی از کتیبه هنری «قدرت اسلام»