مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-19حوادث

افزایش کاشت درختان مصنوعی برای فریب پرندگان شکاری در گیلان


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان گیلان گفت: قاچاقچیان حرفه ای با کاشت درختان مصنوعی به منظور فریب و صید پرندگان مهاجر اقدام می کنند.

- ایسنا/گیلان فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان گیلان گفت: قاچاقچیان حرفه ای با کاشت درختان مصنوعی به منظور فریب و صید پرندگان مهاجر اقدام می کنند.

ساسان اکبری پور در جمع خبرنگاران از تخریب و جمع آوری 186تله زنده گیری پرندگان شکاری در نبرد بی امان با سوداگران و قاچاقچیان حرفه ای پرندگان شکاری در استان خبرداد.

وی افزود: هر ساله با آغاز فصل مهاجرت پرندگان، تعداد زیادی از پرندگان آبزی و کنار آبزی برای زمستان گذرانی در تالاب ها، آبگیرها و پارک ملی خشکی-دریایی بوجاق کیاشهر فرود می آیند که متاسفانه قاچاقچیان حرفه ای همه ساله در این ایام با افزایش تله گذاری و کاشت درختان مصنوعی به منظور فریب و صید این گونه های با ارزش پرندگان اقدام می کنند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان گیلان گفت: امسال با توجه به شناسایی دقیق مناطق تخلف برای حفاظت از این پرندگان شکاری نظیر بالابان، بحری، شاهین و عقاب در اقدام بموقع در حوزه مناطق تحت مدیریت استان بویژه پارک ملی بوجاق و تالاب بین المللی انزلی، تله های زیادی را جمع آوری کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کاشت درختان مصنوعی برای فریب پرندگان شکاری در گیلان

افزایش کاشت درختان مصنوعی برای فریب پرندگان شکاری در گیلان