مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 07:502021-10-19پزشكي

پیگیری روش های روز دنیا در مجموعه درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی


رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: به دنبال ارتقای مجموعه درمان ناباروری و پیگیری روش های روز دنیا در این مرکز هستیم و ایجاد کلینیک های تخصصی مرتبط با درمان نیز در دستور کار قرار دارد.

- ایسنا/مرکزی رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: به دنبال ارتقای مجموعه درمان ناباروری و پیگیری روش های روز دنیا در این مرکز هستیم و ایجاد کلینیک های تخصصی مرتبط با درمان نیز در دستور کار قرار دارد.

علی اصغر غفاری زاده 27 مهرماه در جشن 800 شکوفه امید رویان که با حضور جمعی از کودکان متولد شده از طریق خدمات ارائه شده در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی و خانواده هایشان در اراک برگزار شد، با تبریک آغاز هفته وحدت، اظهار کرد: پیش از شیوع بیماری کرونا تصمیم بر برگزاری جشنی بزرگ به منظور ایجاد انگیزه و امید در خانواده های درگیر ناباروری بود ولی با شیوع این بیماری برگزاری جشنی محدود با حضور تعدادی از خانواده های دارای فرزندان دو یا سه قلو برنامه ریزی و امروز اجرا شد.

وی تصریح کرد: مرکز امید رویان به عنوان مجموعه متولی درمان ناباروری، مسیر دشواری را طی کرد و اولین جرقه آن در سال 1389 زده شد، در ابتدا انتظار نمی رفت که با توجه به وجود نبود مراکز تخصصی پشتیبان همچون داروخانه، متخصص و زیرساخت های لازم، این مرکز ایجاد شود، اما کار ظرف سه سال پیشرفت کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری روش های روز دنیا در مجموعه درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی

پیگیری روش های روز دنیا در مجموعه درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی