مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 07:452021-10-19ورزشي

وعده سرمربی پیکان به مدیران ارشد ایران خودرو برای موفقیت در لیگ


اعضای تیم فوتبال پیکان با یکی از مدیران ارشد ایران خودرو دیدار و گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، اردوی تیم پیکان برای دیدار با نفت مسجدسلیمان در هفته نخست لیگ برتر از عصر روز دوشنبه در هتل المپیک تهران آغاز شد.

در حاشیه این اردو حمید گلچین راد معاون منابع انسانی گروه صنعتی ایران خودرو به همراه اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان در جمع اعضای کادرفنی و اجرایی و بازیکنان تیم فوتبال حضور یافتند و دقایقی برای نفرات صحبت کردند.

در ابتدای این مراسم کلیپ رونمایی از پیراهن تیم فوتبال پیکان برای لیگ بیست و یکم که با شعار کار سخت، مبارزه و تعقیب تا پایان ساخته شده برای حاضرین پخش شد.

سپس اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان گزارشی را از روند آماده سازی تیم فوتبال این باشگاه برای حضور در لیگ بیست و یکم ارائه کرد.

او ضمن تشکر از حمایت های مدیران گروه صنعتی ایران خودرو و به خصوص تلاش های فرشاد مقیمی مدیرعامل این شرکت و معاونان ایشان ابراز امیدواری کرد که مجموعه پیکان بتواند در رقابت های لیگ برتر پاسخ اعتماد و زحمات این عزیزان را بدهد.

محمدی همچنین عنوان کرد: موقعیت امروز ما حاصل زحمات قدردانی کرده و گفت: من به این تیم و بچه ها امید زیادی دارم که امسال بتوانند در مسابقات بدرخشند و جواب این حمایت ها را به خوبی بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده سرمربی پیکان به مدیران ارشد ایران خودرو برای موفقیت در لیگ

وعده سرمربی پیکان به مدیران ارشد ایران خودرو برای موفقیت در لیگ