مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 07:352021-10-19ورزشي

650 برنامه در هفته تربیت بدنی برگزار می شود


مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: بیش از 650 برنامه متنوع در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی در هفته تربیت بدنی در استان اردبیل برگزار می شود.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: بیش از 650 برنامه متنوع در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی در هفته تربیت بدنی در استان اردبیل برگزار می شود.

سجاد انوشیروانی 27مهرماه در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های هفته تربیت بدنی در اردبیل اظهار کرد: در این ایام که تقارن با هفته وحدت پیدا کرده برگزاری مسابقات مختلف ورزشی را در شهرها و روستاهای استان شاهد هستیم به طوری که همایش های پیاده روی، دوچرخه سواری و ورزش کارکنان با گستردگی در سطح استان انجام می شود.

وی به سفر پیش روی رییس جمهور نیز اشاره کرد و گفت: در این سفر قرار است نشست نخبگان ورزشی به تعداد 15 نفر با رییس جمهور انجام شده و رییس دولت سیزدهم پای درد دل ها و صحبت های قهرمانان و ورزشکاران استان اردبیل بنشیند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: قرار شده در سفر رییس جمهور 50 میلیارد تومان اعتبار به حوزه ورزش اختصاص پیدا کند که این منابع صرف تکمیل پروژه های زیرساختی در مناطق مختلف استان شده که امیدواریم 30 درصد این اعتبارات در تکمیل پروژه های نیمه تمام صرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

650 برنامه در هفته تربیت بدنی برگزار می شود

650 برنامه در هفته تربیت بدنی برگزار می شود