مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 07:352021-10-19اجتماعي

تهیه 14 هزار تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت ایلامی


مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: 50 میلیارد ریال اعتبار برای خرید 14 هزار تبلت دانش آموزی در استان ایلام اختصاص یافته است.

- امیر مهردادی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: 50 میلیارد ریال اعتبار برای خرید 14 هزار تبلت دانش آموزی در این استان اختصاص یافته است.

وی افزود: این میزان اعتبار در اختیار نوسازی مدارس استان قرار گرفته که در آبان ماه برای خرید 14 هزار تبلت دانش آموزان هزینه می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: قرار است سامانه ای تعریف شود که با اولویت مناطق محروم این تبلت ها در بین دانش آموزان توزیع شوند.

وی افزود: نظر به به اینکه نهادهای دیگر همچون کمیته امداد و خیران نیز اقدام به توزیع تبلت دانش آموزی می کنند، تلاش می شود با راه اندازی سامانه توزیع عادلانه صورت گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با اشاره به اینکه رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی همواره مد نظر بوده و تزریق واکسیناسیون هم در راستای حفظ سلامت دانش آموزان در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: هم اکنون دانش آموزان مدارس به صورت محدود 60 درصد واکسینه شده اند ولی در موسیان مقاومت همچنان ادامه دارد که امیدواریم با کار فرهنگی رسانه ها این مشکل برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه 14 هزار تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت ایلامی

تهیه 14 هزار تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت ایلامی