مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 07:302021-10-19سياسي

یک نماینده: سازمان امور مالیاتی، مجلس را دور زده است


4.

5 میلیون یورو قرارداد بسته شده اما این موارد به مجلس ارائه نشده، نکته دیگر براساس اصل 52 و 53 می بایست اعتباراتی که اخذ شده را در محل موردنظر هزینه کنند اما این آقایان اعتبارات را در جای دیگر هزینه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ عضو هیات رییسه مجلس با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون اقتصادی درباره عملکرد سازمان امور مالیاتی، گفت: 4.

5 میلیون یورو قرارداد بسته شده اما به مجلس اعلام نشده در صورتی که می باید اعتباراتی که اخذ شده را در محل موردنظر هزینه کنند که این کار را نکردند.

علیرضا سلیمی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز سه شنبه 27 مهر مجلس در تذکری با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون اقتصادی در خصوص عملکرد سازمان امور مالیاتی کشور در نحوه تهیه و اجرای طرح جامع مالیاتی اظهار داشت: براساس اصل 77 قانون اساسی تمام قراردادها باید در مجلس مطرح شود، متاسفانه برخی از آقایان مجلس را دور زدند و با شرکت های خارجی از جمله شرکت های کانادایی و فرانسوی قراردادهایی را منعقد کردند که به مجلس نیاوردند.

وی با اشاره به تخلف دولت قبل در زمینه مذکور، افزود: 4.

5 میلیون یورو قرارداد بسته شده اما این موارد به مجلس ارائه نشده، نکته دیگر براساس اصل 52 و 53 می بایست اعتباراتی که اخذ شده را در محل موردنظر هزینه کنند اما این آقایان اعتبارات را در جای دیگر هزینه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نماینده: سازمان امور مالیاتی، مجلس را دور زده است

یک نماینده: سازمان امور مالیاتی، مجلس را دور زده است