مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 07:252021-10-19سياسي

تشکیل شورای بین الملل برای حضور ایران در عرصه های خارجی


معاون فرهنگی وزیر ارشاد از تشکیل شورایی در عرصه بین الملل برای تدوین برنامه جهت حضور ایران در عرصه های بین المللی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جلسه هماهنگی با نمایندگان ایران در هفتاد و سومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت با حضور یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی، علیرضا اسماعیلی، مشاور اجرایی و نمایندگان غرفه ایران برگزار شد.

در این جلسه ایوب دهقانکار، حسین صفری، مجید جعفری اقدم، مدیر آژانس ادبی پُل؛ فتح اله فروغی، نماینده انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان؛ احمد ذوعلم، مدیر آژانس ادبی دایره مینا ؛ و امیر بیک محمدی، مدیر آژانس ادبی تماس حضور داشتند و برنامه های غرفه ایران در این دوره از نمایشگاه فرانکفورت را تشریح کردند.

نمایندگان غرفه ایران درباره شرایط خاص این دوره از نمایشگاه کتاب فرانکفورت و برگزاری آن در دو بخش فیریکی و مجازی سخن گفتند و بر لزوم برنامه ریزی مستمر برای حضور در این رویداد فرهنگی تاکید کردند.

این نمایندگان به تشریح برنامه ها و اقدامات پیش بینی شده در ایام برپایی نمایشگاه پرداختند و قرارهای کاری تنظیم شده با ناشران و موزعان بین المللی و تبادل رایت را تشریح کردند.

یاسر احمدوند معاون فرهنگی ارشاد گفت: زمان فراخی برای بحث های جدی درباره حضور در نمایشگاه کتاب فرانکفورت نیست اما باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شورای بین الملل برای حضور ایران در عرصه های خارجی

تشکیل شورای بین الملل برای حضور ایران در عرصه های خارجی