مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 07:252021-10-19سياسي

دستیابی به تمدن با شکوه اسلامی با تولید فکر و اندیشه محقق می شود


با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان، آیین استقبال از نو دانشجویان دانشگاه فرهنگیان هرمزگان برگزار شد.

- ایسنا/هرمزگان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان، آیین استقبال از نو دانشجویان دانشگاه فرهنگیان هرمزگان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس ضمن تبریک به نو دانشجویان، عنوان کرد: دانشگاه فرهنگیان، دانشگاهی تراز اول و فاخر است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده بیان کرد: تحقق بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری و دستیابی به تمدن با شکوه اسلامی نیازمند اقدامات نرم افزاری و سخت افزاری و تولید فکر و اندیشه مبتنی برتعالیم انقلاب اسلامی دارد که نقش معلمان آینده و دانشجویان در این زمینه ممتاز است.

وی ادامه داد: همه باید از توسعه و فعالیت های دانشگاه فرهنگیان حمایت کنیم تا این دانشگاه بتواند رسالت اصلی خود را که تربیت معلمان تراز اول انقلاب اسلامی است به خوبی ایفا کند.

همچنین در ادامه مدیر امور پردیس های استان هرمزگان نیز ورود جدید دانشجویان را به معنای تداوم امید، شادابی، بالندگی و توسعه علم و فناوری دانست و افزود : امروز تلاش ها و همت 12 سال دوران تحصیل شما به ثمر نشسته، و امیدواریم در ادامه راه در دانشگاه نیز موفقیت های دیگری را رقم بزنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیابی به تمدن با شکوه اسلامی با تولید فکر و اندیشه محقق می شود

دستیابی به تمدن با شکوه اسلامی با تولید فکر و اندیشه محقق می شود