مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 07:252021-10-19سياسي

آغاز برنامه های هفته وحدت در کرمانشاه


مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، از آغاز برنامه های هفته وحدت با هدف آشنایی با شخصیت های شیعه و اهل سنت و تقویت روحیه برادری و وحدت در این استان خبر داد.

- عباس سروری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با تبریک فرارسیدن ولادت باسعات پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) و آغاز هفته وحدت، اظهار داشت: شکل گیری امت واحده و تأسیس اتحادیه کشورهای اسلامی هدف از تشکیل داشته باشند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: در این راستا برنامه های ویژه ای در نقاط مختلف کشور در حال برگزاری است که از جمله آن کنفرانس وحدت اسلامی ست که از صبح امروز با حضور نمایندگان 52 کشور جهان و 108 نفر از سراسر کشور از علمای اهل سنت و شخصیت های مختلف در تهران در حال برگزاری است.

وی به برنامه های ویژه این هفته در استان اشاره ای داشت و تصریح کرد: در مناطق مختلف استان اعم از شهری و روستایی استان نیز برنامه های ویژه ای با هدف بزرگداشت شعائر اسلامی، آشنایی با شخصیت های شیعه و اهل سنت، تقویت روحیه برادری و وحدت در قالب جشن هایی در حال برگزاری است.

سروری یادآور شد: ویژه برنامه ای پیرامون جشن هفته وحدت فردا رأس ساعت هشت صبح در حسینه ثارالله با حضور اقشار مختلف مردم و شخصیت های گرانسنگ برگزار خواهد شد و همچنین برنامه ای هم برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برنامه های هفته وحدت در کرمانشاه

آغاز برنامه های هفته وحدت در کرمانشاه