مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 07:202021-10-19پزشكي

طرز تهیه رشته پلو با مرغ


تنوع پلوها و چلوها در برنامه غذایی ما ایرانی ها آنقدر زیاد است که شما می توانید برای هر روز هفته یکی از آنها را درست کنید و هیچ وقت برای تهیه غذا دچار سردرگمی نباشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام آف دکور، یکی از این پلوهای خوشمزه که اصالتاً برای شهر تبریز است و جزو غذاهای سنتی آن محسوب می شود رشته پلو است که شما می توانید این غذای خوشمزه را در کنار مرغ یا در کنار کشمش و خرما یا گوشت چرخ کرده قلقلی شده و تفت داده شده میل کنید.

در ادامه با طرز تهیه رشته پلو زعفرانی آشنا می شوید و قبل از اینکه دستور پخت این غذا را آموزش دهیم، مواد لازم برای تهیه رشته پلو را برای شما معرفی خواهیم کرد.

در نظر داشته باشید نسبتهای بین مواد اولیه با دقت مشخص اندازه گیری شده و اگر بخواهید این غذا را برای تعداد نفرات بیشتر تهیه کنید باید حتماً نسبت بین مواد را رعایت کنید و بعد آنها را تغییر دهید.

مواد لازم برای تهیه رشته پلو زعفرانی برنج ایرانی :2 پیمانه رشته پلویی قهوه ای رنگ:100 تا 150 گرم عدس:1 پیمانه کره حیوانی :50 گرم فیله مرغ :300 تا 500 گرم زعفران آب شده:3 قاشق غذاخوری دارچین:1 قاشق غذاخوری پیاز سرخ شده :3 قاشق غذاخوری کشمش پلویی و خرما:نصف پیمانه نمک ، فلفل و روغن :به میزان لازم طرز تهیه رشته پلو زعفرانی رشته پلو یکی از غذاهای بسیار لذیذی است که از ترکیب رش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرز تهیه رشته پلو با مرغ

طرز تهیه رشته پلو با مرغ