مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 07:202021-10-19اجتماعي

صدرای نابسامان و زیرساخت های فسادزا!


مدیری از شهر صدرا دستگیر شد! خبری که انتشارش چنان شوکه کننده نیست؛ چراکه طی سال های اخیر این دسته از خبرها در مورد شهر صدرا آنقدر زیاد به گوشمان خورده که آنچنان تعجب برانگیز نباشد! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سخن از شهر صدرا که به میان می آید بیشتر از آب و هوای مطبوع و انواع و اقسام نعماتی که در این شهر جدید وجود دارد، بحث نابسامانی و امنیت نامناسب و زیرساخت های فسادزایی به ذهن متبادر می شود که سالهاست این شهر را به محلی برای سوء استفاده مدیران و مسئولان تبدیل کرده است.

اخبار ریز و درشتی که طی سال های گذشته از دستگیری شهردار و برخی اعضای نبیند! نداشتن مدیریت یکپارچه شهری در صدرا مهم ترین مشکلی است که دامنگیر این شهر شده است، چنانچه شرکت توسعه عمران و شهرداری صدرا به مثابه دو پادشاه در یک اقلیم هستند که هیچ یک نمی تواند مدیریت درستی را به منصه ظهور بگذارد و وجود دو مدیریت در این شهر همواره مورد مناقشه و سردرگمی برای مردم بوده است.

یکی از مدیران بازداشتی صدرا در مصاحبه های مختلف از عدم تعارض این شرکت با شهرداری سخن گفته و از دستگاه هایی گلایه کرده که با عدم حمایت شان مانع از پرداختن این شرکت به امور زیربنایی شده اند و شرکت توسعه عمران مجبور شده است بجای تامین زیرساخت ها وقت و هزینه اش را صرف امور روبنایی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدرای نابسامان و زیرساخت های فسادزا!

صدرای نابسامان و زیرساخت های فسادزا!