مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 07:102021-10-19پزشكي

مراقب قلب خانواده باشید


یک کارشناس ارشد روانشناس بالینی، زن را قلب خانواده دانست و گفت: کوچکترین بی توجهی و آسیب رساندن به زن در خانواده می تواند بنیان هر خانواده را از ریشه از هم بپاشد و تاثیر آن در جامعه نمایان شود.

- ایسنا/مرکزی یک کارشناس ارشد روانشناس بالینی، زن را قلب خانواده دانست و گفت: کوچکترین بی توجهی و آسیب رساندن به زن در خانواده می تواند بنیان هر خانواده را از ریشه از هم بپاشد و تاثیر آن در جامعه نمایان شود.

اکرم ترابی همزمان با فرا رسیدن هفته ملی سلامت زنان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت جامعه را بانوان تشکیل می دهند، اظهار کرد: نقش بانوان در خانواده به عنوان مادر و تربیت گر فرزندان و همچنین نقش همسری و تاثیر آن بر کل کارکرد خانواده غیرقابل انکار است.

وی با تاکید بر اهمیت دادن به سلامت روان بانوان افزود: طبق تعریف سازمان جهانی بهداشت، سلامت، نه تنها نبود بیماری جسمی و معلولیت، بلکه حال بهینه و خوب بودن از لحاظ جسمی، روانی و اجتماعی است.

وی با تاکید بر اینکه انسان دارای چهار بعد زیستی، روانی، اجتماعی و معنوی است، افزود: بعد زیستی انسان همان اصل بقا و زنده ماندن است و نیاز اولیه و واجب هر فرد را تشکیل می دهد.

بعد روانی نیاز به آزادی و رها بودن از قیدوبندهای محدود کننده و اجباری است که هر فرد اگر حق انتخاب نداشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب قلب خانواده باشید

مراقب قلب خانواده باشید