مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 07:102021-10-19بين الملل

انتقاد جنبش بایکوت رژیم صهیونیستی از مشارکت تشکیلات خودگردان در اکسپوی دوبی


جنبش بایکوت، عدم سرمایه گذاری و تحریم رژیم صهیونیستی (BDS) از تشکیلات خودگردان فلسطین به دلیل حضور و مشارکت در نمایشگاه اکسپو 2020 دوبی انتقاد کرد.

- جنبش بایکوت، عدم سرمایه گذاری و تحریم رژیم صهیونیستی (BDS) از تشکیلات خودگردان فلسطین به دلیل حضور و مشارکت در نمایشگاه "اکسپو 2020" دوبی انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عربی21، جنبش بایکوت، عدم سرمایه گذاری و تحریم رژیم صهیونیستی (BDS) در بیانیه ای ضمن انتقاد از مشارکت تشکیلات خودگردان فلسطین در نمایشگاه اکسپو دوبی با وجود مشارکت رژِم اشغالگر در آن تاکید کرد که این اقدام تشویقی برای عادی سازی رسمی روابط کشورهای عربی با اسراییل است.

در این بیانیه آمده است: اکثریت قریب به اتفاق ملت فلسطین و احزاب سیاسی شان از جنبش تحریم اسراییل حمایت می کنند و مشارکت تشکیلات خودگردان در نمایشگاه دوبی را توطئه و تشویق برای عادی سازی روابط اعراب و اسراییل می دانند.

این جنبش همچنین تاکید کرد: این اقدام همچنین گزک دادن به دست دولت های امارات و اسراییل برای سرپوش گذاشتن بر جنایاتشان و ائتلاف نظامی و امنیتی آنها است.

در ادامه این بیانیه آمده است: این مشارکت به نمایندگی از ملت فلسطین نیست که اکثریت قریب به اتفاق آنها عادی سازی روابط با دشمن را محکوم می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد جنبش بایکوت رژیم صهیونیستی از مشارکت تشکیلات خودگردان در اکسپوی دوبی

انتقاد جنبش بایکوت رژیم صهیونیستی از مشارکت تشکیلات خودگردان در اکسپوی دوبی