مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 06:502021-10-19اجتماعي

پایش تالاب های استان بوشهر آغاز می شود


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: پایش زیست محیطی تالاب‎ های این استان در راستای بررسی کیفیت آبی این اکوسیستم های ارزشمند آغاز خواهد شد.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: پایش زیست محیطی تالاب‎ های این استان در راستای بررسی کیفیت آبی این اکوسیستم های ارزشمند آغاز خواهد شد.

فرهاد قلی نژاد اظهار کرد: به دلیل اهمیت اطلاع از وضعیت آلایندگی و کیفیت اکوسیستم های تالابی استان در راستای شناسایی بهتر منابع آلاینده و پیشگیری از آلودگی تالاب ها ،پایش تالاب های استان بوشهر در چهار تالاب مهم حله،دیّر نخیلو ،مند و نای بند آغاز و پارامترهای مهم شاخص آلاینده ها سنجش خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد: تالاب ها اکوسیستم های ارزشمندی هستند که کارکردها و فواید فراوانی داشته و نقش مهمی در آب و هوای منطقه ای و زندگی جامعه محلی ساکن در حاشیه تالاب ها دارند و زیستگاه انواع گونه های گیاهی و جانوری هستند و تخریب و آلودگی تالاب ها خسارت های فراوان و گاهی جبران ناپذیری خواهد داشت بنابراین حفاظت از تالاب ها بسیار مهم و ضروری است و موفقیت در حفاظت از این اکوسیستم های ارزشمند نیازمند همکاری همه ارگان ها و دستگاه های دولتی و مشارکت و همراهی مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش تالاب های استان بوشهر آغاز می شود

پایش تالاب های استان بوشهر آغاز می شود