مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 06:352021-10-19سياسي

نباید اصلاح ماده 8 قانون بیمه اجباری موجب افزایش مبلغ بیمه شخص ثالث شود


لایحه اصلاح ماده 8 قانون بیمه اجباری موجب رشد حق بیمه شرکت های بیمه شده و در نهایت حق بیمه شخص ثالث افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 27 مهر) جلسه علنی مجلس و در مخالفت با کلیات لایحه اصلاح ماده (8) قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه اظهار داشت: براساس این لایحه مبلغ بیمه شخص ثالث افزایش می یابد.

وی افزود: براساس مصوبه کمیسیون، تعهدات شرکت های بیمه در پرداخت خسارت های خودروهای غیرمتعارف افزایش می یابد که این موضوع منجر به افزایش ریسک شرکت های بیمه گر و در نتیجه رشد حق بیمه خواهد شد.

عضو هیات رییسه مجلس تصریح کرد: در قانون کنونی بیمه گر خودروهای متعارف در حد تعهد قرارداد حق بیمه شخص ثالث را پرداخت می کند.

سلیمی گفت: هرچند قبول داریم که ثروتمندان باید حق بیمه بیشتری پرداخت کنند اما اگر مصوبه کمیسیون به قانون تبدیل شود حق بیمه شخص ثالث افزایش می یابد.

عضو هیات رییسه مجلس خاطرنشان کرد: دارندگان خودروهای غیرمتعارف با پذیرش ریسک تردد در محیط های پر خطر به اخذ بیمه بدنه تشویق می شوند که این موضوع نیز می تواند در جبران خسارت موثر باشد ضمن اینکه این لایحه موجب تبعیض می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید اصلاح ماده 8 قانون بیمه اجباری موجب افزایش مبلغ بیمه شخص ثالث شود

نباید اصلاح ماده 8 قانون بیمه اجباری موجب افزایش مبلغ بیمه شخص ثالث شود