مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 06:352021-10-19اقتصادي

20 هزار تن برنج در بندرشهید رجایی در حال ترخیص است


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی هرمزگان گفت: حدود 20 هزار تن برنج در انبارهای بندر شهید رجایی بندرعباس در حال ترخیص و ارسال به مناطق مختلف کشور است.

- ، مسعود دشوارگر با بیان اینکه 10 کشتی حامل کالای اساسی تا دو هفته آینده وارد بندرشهیدرجایی می شود، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون 126 هزار تن برنج به مجتمع بندری شهید رجایی بندرعباس وارد شده است.

وی با ذکر این نکته که از این میزان تا کنون 107 هزار تن برنج از این بندر ترخیص و به سراسر کشور فرستاده شده است، افزود: اکنون حدود 20 هزار تن برنج در انبارهای بندر شهید رجایی بندرعباس در حال ترخیص و ارسال به مناطق مختلف کشور است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی هرمزگان با اشاره به اینکه این برنج ها در کوتاه ترین زمان به انبارهای استراتژیک کالاهای کشور فرستاده می شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز یک کشتی حامل 30 هزار تن روغن خام خوراکی در بندر شهیدرجایی بندرعباس پهلو گرفته و محموله آن در حال تخلیه است.

دشوارگر با بیان اینکه تخلیه این کشتی تا چهار روز آینده به پایان می رسد، تصریح کرد: روزانه روغن خام خوراکی با تانکر به 35 کارخانه فرآوری روغن در سراسر کشور ارسال می شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان هرمزگان اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون 460 هزار تن روغن خام خوراکی با 15 فروند کشتی به این بندر وارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هزار تن برنج در بندرشهید رجایی در حال ترخیص است

20 هزار تن برنج در بندرشهید رجایی در حال ترخیص است