مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 06:352021-10-19اقتصادي

رونمایی از یک سیستم جدید هشدار دهنده آتش سوزی


معاونت حفاظت و پیشگیری از حریق سازمان آتش نشانی تهران با تاکید بر اهمیت کیفیت محصولات گفت: «با توجه به عملکردها و آزمایشات سازمان آتش نشانی محصولات داخلی کیفیت بالاتری از محصولات خارجی دارند.

- معاونت حفاظت و پیشگیری از حریق سازمان آتش نشانی تهران با تاکید بر اهمیت کیفیت محصولات گفت: با توجه به عملکردها و آزمایشات سازمان آتش نشانی محصولات داخلی کیفیت بالاتری از محصولات خارجی دارند.

البته از لحاظ کمیت هنوز مشکل داریم و باید به تولید انبوه برسیم.

شرکت آشکارساز صنعت ایمنی از سیستم جدید اعلام حریق آدرس پذیر هوشمند خود با نام تجاری ویستا، در منطقه ویژه اقتصادی پیام رونمایی کرد.

این مراسم با حضور مدیران ارشد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران و مدیران شرکت های ایمنی و مهندسی حریق استان تهران برگزار گردید.

در ابتدای برنامه، مهندس مجتبی حاجتی ، رییس هیئت مدیره شرکت آشکارساز صنعت ایمنی، درباره پیشینه و هدف این شرکت گفت: شرکت آشکارساز صنعت ایمنی کار خود را از اوایل دهه 70 آغاز کرد و بالغ بر 20 سال در خدمات بازرگانی، فنی و مهندسی فعالیت داشته است.

اما در اوایل دهه 90 با توجه به پیش بینی ها در خصوص شدت گیری تحریم ها و معضلات پیش رو در بحث واردات، از سال 93 در منطقه ویژه اقتصادی پیام با احداث کارخانه ای مجهز و مدرن و جذب نیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از یک سیستم جدید هشدار دهنده آتش سوزی

رونمایی از یک سیستم جدید هشدار دهنده آتش سوزی