مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 06:252021-10-19اقتصادي

جلوی انتقال شرکت سرمایه گذاری مسکن غرب را بگیرید


دفتر مرکزی شرکت سرمایه گذاری مسکن غرب با قریب 15 سال فعالیت در کرمانشاه، قرار است به استانی دیگر منتقل شود.

- ایسنا/کرمانشاه دفتر مرکزی شرکت سرمایه گذاری مسکن غرب با قریب 15 سال فعالیت در کرمانشاه، قرار است به استانی دیگر منتقل شود.

شرکت سرمایه گذاری مسکن غرب با تحت پوشش قرار دادن سه استان کرمانشاه، کردستان و همدان، از سال 1386 فعالیت حود را در کرمانشاه آغاز و طی این سالها پروژه های ساختمانی متعددی را در کرمانشاه اجرا کرد.

پروژه 340 واحدی آزادی، پروژه 190 واحدی کسری، پروژه 90 واحدی بهاران، پروژه 36 واحدی تجاری مسکونی فردوسی و ساختمان سرپرستی بانک مسکن از جمله پروژه های اجرا شده توسط این شرکت در کرمانشاه است که طبق برآوردها در هر کدام از پروژه ها بطور میانگین 200 نفر مشغول بکار شده اند.

اما اخیرا زمزمه هایی از انتقال دفتر این شرکت از کرمانشاه به همدان به گوش می رسد و گویا سهامدار عمده این شرکت یعنی گروه سرمایه گذاری مسکن تصمیم گرفته دفتر مرکزی شرکت سرمایه گذاری مسکن غرب را از کرمانشاه به همدان منتقل کند.

با توجه به آمار بالای بیکاری استان کرمانشاه و نقشی که پروژه های مسکونی می توانند در ایجاد اشتغال داشته باشند، انتقال دفتر مرکزی شرکت سرمایه گذاری مسکن غرب از کرمانشاه توجیهی ندارد، زیرا با این انتقال عملا اجرای پروژه توسط این ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی انتقال شرکت سرمایه گذاری مسکن غرب را بگیرید

جلوی انتقال شرکت سرمایه گذاری مسکن غرب را بگیرید