مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-19اقتصادي

2900 واحد مسکونی در اندیکا خسارت دید/ بازسازی واحدها آغاز شد


مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان به متضرر شدن دو هزار و 900 واحد مسکونی روستاهای اندیکا بر اثر زلزله اشاره کرد و گفت: روند بازسازی این واحدهای خسارت دیده از امروز آغاز می شود.

- از جدیدترین ارزیابی واحدهای خسارت دیده اندیکا بر اثر زلزله خبر داد و بیان کرد: بر اساس جدیدترین ارزیابی که انجام شده حدود 2 هزار و 900 واحد مسکونی خسارت دیده اند.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان افزود: از این تعداد واحدها نیز 980 واحد به طور کامل تخریب شده که نیازمند احداث مجدد دارند چون بیشتر واحدها به صورت سنگی هستند.

وی، صعب العبور بودن مسیر بیشتر روستاها و سایر مشکلات را از عمده ترین معضل برای آغاز بازسازی مناطق زلزله زده اندیکا برشمرد و بیان کرد: انتقال مصالح ساختمانی به این مناطق سخت بوده و در حوزه اندیکا نیز مصالح ساختمانی لازم وجود ندارد.

جنتی افزود: هم اکنون بررسی های لازم برای آغاز احداث واحدهای مسکونی در حال اجراست تا کار بازسازی به سرعت شروع بشود؛ همچنین به دنبال الگوی ساخت وساز مسکن در این مناطق هستیم که این الگو مشخص شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان خبر داد: برای آغاز احداث واحدهای مسکونی در وهله اول این واحدها باید آواربرداری شوند که این امر توسط بنیاد مسکن انجام خواهد شد و این روند از امروز (27 مهرماه 1400) آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2900 واحد مسکونی در اندیکا خسارت دید/ بازسازی واحدها آغاز شد

2900 واحد مسکونی در اندیکا خسارت دید/ بازسازی واحدها آغاز شد