مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-19سياسي

لزوم ایجاد برادری و وحدت هر چه بیشتر در کشور


رییس شورای شهر تهران با اشاره به توطئه های دشمن در راستای وحدت شکنی مسلمانان گفت: باید وحدت و برادری را به خوبی میان یکدیگر برقرار کنیم تا به اهداف دست یابیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر با اشاره به فرا رسیدن اکرم (ص) را تبریک می گوییم و ان شاءالله توجه به موضوع وحدت بتوانیم موفقیت ها را به پیش ببریم.

وی افزود: ما مدعی هستیم وحدت را بین فرق اسلامی برقرار می کنیم لذا این موضوع بین خودمان هم باید مدنظر باشد و با وحدت و برادری به اهداف دست یابیم.

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: ان شاءالله همه مردم و ما در مسیر وحد گام برداریم و توطئه دشمنان که در راستای وحدت شکنی است را شکست دهیم و خنثی کنیم چرا که امروزه شیعه انگلیسی و داعش مدعی اسلام وحشیانه ترین اقدامات را به نام دین اسلام در افغانستان، ایران و کشورهای دیگر انجام می دهند و همه این موضوعات برای وحدت شکنی در دنیای اسلام طراحی شده است.

 چمران با اشاره به اینکه برخی ها هم دنبال مکتب های ساختگی هستند گفت: واقعیت اسلام توحید است و توحید بر مبنای وحدت قرار دارد که ان شالله خداوند توفیق و سعادت بدهد تا در مسیر وحدت و یکپارچگی گام برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد برادری و وحدت هر چه بیشتر در کشور

لزوم ایجاد برادری و وحدت هر چه بیشتر در کشور