مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 06:102021-10-19اجتماعي

معاینه فنی 19 هزار ناوگان حمل و نقل سنگین در سمنان


رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از ارائه خدمات به بیش از 19 هزار ناوگان حمل و نقل سنگین در مراکز معاینه فنی این استان طی 6 ماه نخست سال جاری خبر داد.

- مهدی رجایی فرد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: طی 6 ماه نخست سال جاری 19 هزار و 188 مورد مراجعه ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی زیرپوشش انجام شده است.

 وی با بیان اینکه به منظور دستیابی به ارتقا ایمنی در تردد جاده ای و کاهش تصادفات، نظارت های میدانی و سیستمی بر روی ناوگان انجام می شود گفت: 50 درصد خودروهای مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی سنگین این استان در وهله اول مردود شده که این آمار، نشانگر اثربخشی تشدید نظارت ها از مراکز استان، پایش مداوم سامانه معاینه فنی از سوی اداره ایمنی و ترافیک و به تبع آن دقت عمل مضاعف مراکز است که در این خصوص، استان سمنان در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با اشاره به اهمیت نقش عملکرد صحیح مراکز در ارتقاء ایمنی افزود: 27 درصد ناوگان مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی در استان موفق به اخذ معاینه فنی نشده اند.

 رجایی فرد با اشاره به فعالیت چهار مرکز معاینه فنی سنگین در استان گفت: امیدواریم با احساس مسؤولیت مضاعف از سوی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاینه فنی 19 هزار ناوگان حمل و نقل سنگین در سمنان

معاینه فنی 19 هزار ناوگان حمل و نقل سنگین در سمنان