مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 06:052021-10-19سياسي

یادبود شهدای افغانستان در مهمانشهر مهاجرین سمنان


آیین  یادبود شهدای حوادث اخیر افغانستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین مطیعی ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و سید محمد رضا هاشمی ، - ایسنا/سمنان آیین  یادبود شهدای حوادث اخیر افغانستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین مطیعی ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و سید محمد رضا هاشمی ، استاندار سمنان در مهمانشهر افاغنه سمنان برگزار شد.

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در مراسم یادبود شهدای نماز کشور افغانستان در محل مهمانشهر مهاجرین سمنان، ضمن تسلیت فاجعه کشتار مسلمانان و شیعیان نمازگزار افغانستانی که توسط گروه تروریستی داعش در مسجدی در کشور افغانستان اتفاق افتاد، گفت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند، این ها نقشه و دسیسه شوم آمریکاست که متاسفانه توسط دست نشانده های آن در منطقه اتفاق می افتد.

وی تاکید کرد: دشمنان بدانند که این اتفاقات باعث تفرقه افکنی و جدایی بین مسلمانان نخواهد شد و امروز مسلمانان با وحدت، انسجام و صمیمیت، مسیر پیش رو را به سمت قله های موفقیت طی خواهند کرد.

هاشمی خاطرنشان کرد: نقشه اصلی دشمن، ایجاد شکاف در بین مسلمانان است که ما باید بسیار هوشیار باشیم و با هوشیاری، اتحاد و انسجام، به همه دشمنان اسلام اعلام کنیم که شهادت، باعث افزایش انگیزه و روحیه ما خواهد بود و در راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادبود شهدای افغانستان در مهمانشهر مهاجرین سمنان

یادبود شهدای افغانستان در مهمانشهر مهاجرین سمنان